EM 4

informacje, newsy, ciekawostki z Polski i świata

gabinet spa
Zdrowie i uroda

Zróżnicowanie w branży kosmetycznej

gabinet spa

Moda na egzotyczne zabiegi kosmetyczne jest dziś niemal powszechna. Każdy większy gabinet kosmetyczny wprowadza usługi, które swoimi korzeniami sięgają innych kultur oraz nieznanych nam metod upiększających. Nowoczesna kosmetyka i kosmetologia czerpie bowiem z wielu dziedzin i staje się coraz szerszą i niejednorodną działalnością.

Niestety bardzo wiele salonów  i gabinetów nadal bazuje na naiwności klientów lub zwykłej psychologii. Przeciętny, potencjalny klient salonów kosmetycznych powinien strzec się wszelkich niesprawdzonych i nieznanych miejsc, które oferują przy pierwszej wizycie promocyjne zabiegi.

W dużych miastach często pojawiali się oszuści kuszący klientki darmową, zupełnie bezpłatną wizytą podczas której mogła ona skorzystać z takich zabiegów jak oczyszczanie twarzy, specjalny peeling nawilżający i odżywiający skórę i tym podobne. Okazywało się jednak, że wprawdzie nie musimy, lecz pod koniec wizyty oferowany jest nam produkt kosmetyczny, który swoją ceną przerasta kilkukrotnie produkty o podobnych właściwościach. Nieznana marka, estetyczne opakowanie i etykieta być może wydawały się atrakcyjne – same produkty nie miały jednak żadnych szczególn6ych właściwości.

Właśnie dlatego przeciętny klient gabinety kosmetycznego czy salonu fryzjerskiego korzysta z usług sprawdzonych bądź poleconych firm. Najbardziej jednak lubimy te miejsca, które dają nam poczucie luksusu i nowoczesności. Taki salon nie tylko dba o wystrój ale również o wizerunek w sieci. Estetyczna, przyciągająca strona internetowa wyposażona w system rezerwacji usług wydaje się nam bardzo obiecująca. Zwłaszcza, że rezerwacja online wiąże się zazwyczaj z komfortem i dodatkowymi plusami takimi jak na przykład otrzymywanie kodów promocyjnych zniżki i rabaty. Systemy rezerwacyjne umożliwiają również wysyłanie powiadomień do klientów drogą sms. I choć nie każdy lubi ten sposób reklamowania się firm, wykorzystany w odpowiedni sposób może zachęcić naszych klientów do skorzystania na przykład z przygotowanych przez nas promocji.

A wchodząc na stronę salonu kosmetycznego wyposażonego w takie nowoczesne systemy możemy mieć pewność, że nie damy się naciągnąć nieuczciwej i nieprofesjonalnej firmie. Branża kosmetyczna rozwija się w bardzo szybkim tempie – osoby zaangażowane zawodowo w ten rynek muszą iść z duchem czasu i na bieżąco wdrażać wszelkie nowości, nawet jakby były odważne i ryzykowne. Szeroka oferta skierowana do zróżnicowanego grona odbiorców zapewni nam powodzenie.

Najważniejszy jest jednak profesjonalizm oraz dobre wykonywanie codziennych obowiązków. Zadowolenie naszych klientów to przecież najlepsza reklama jaką można zapewnić sobie w tej branży!